donderdag 18 oktober 2012

Blog | Dit keer is het wél raak



Achttien oktober kan eigenlijk ingaan als, een voor mij, legendarische dag. Ik heb me toch zoveel jaren voorgenomen om te beginnen met bloggen, maar telkens maakte ik een blog aan (onder de meest rare namen) en vergat ik de volgende week alweer dat ik hem had. Ik hoor je denken: oh, dit gaat dit keer weer precies hetzelfde gebeuren. Maar nee, je zou kunnen zeggen: dit keer is het raak! 


Ondertussen ben ik ook geen leerling meer van de middelbare school, maar een ware student aan de Universiteit. Ik studeer overigens ook Communicatiewetenschap, dus in die trant leek het mij ook erg leuk om te gaan bloggen. Ik leer veel over (het gebruik van) social media en vind dit dus ook erg interessant! Momenteel zou ik ook eigenlijk moeten studeren, aangezien volgende week dinsdag m'n allereerste tentamen van m'n studie is, maar dat ter zijde. 

Ik kom op internet altijd zoveel leuke pictures tegen, dat ik het zonde vind om deze alleen maar op te slaan op m'n laptop en er verder niks meer mee te doen; ik wil ze namelijk graag aan jullie laten zien! Ik ben dan ook van plan om veel inspirerende foto's te posten :-) Ik probeer om elke dag of om de dag een post te plaatsen, zodat er voor jullie dus bijna elke dag weer wat nieuws op deze blog staat! 

Nou, ik ga me er toch maar weer toe zetten om verder te gaan met leren. Ik heb overigens gister bijna 70 A4'tjes geprint aan samenvattingen (waar vaders niet erg blij mee was), dus ik voel me haast verplicht om deze goed te benutten ;). 

Ik hoop op een goede blog-toekomst samen met jullie! ;)

Liefs,

Anne-Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten